About Me

My photo
ツ myself ツhey u!this is my homepage so I have to say something about myself sometimes it is hard to introduce :) ✿i like to smile ✿i like to laugh ✿i like to friends ✿i like to be LOVE :)

✖ Veronica Community First Gathering ✖


♥Veronica Community First Gathering♥


okeyh , ni bukan laporan sekolah atau karangan sekola tapi ni ttg "1st Gath. of Veronican".
hell yeah , we just like a family that day . Just laugh and smile . LOL
sound like best kan ? ha'a memang best pon hakikatnya .
walaupun gath ni da berlangsung da lama dan dgn jayanya tapi aku
tak post lagi kat entry blog aku rasa mcm rugi plak kan tak share :)
So, readers I wanna you to know us !


Veronican's Pictures

1.happykan happykan haha.
2. ada dua kamera bersamaan dua hala
3.yeahh (Y)
4. sys sazaanatrah , tasha & me! :)
5. time meeting :) aku buruk kan =='' ?

6.Adam,me & tasha!
7.tasha , me & adam :)
8. jyeah DidiySan terima kasih sebab dtg wlaupun jaoh :)



Veronican's Videos




all pictures and videos credit to AZREENA NATASHA!

p/s: we are one family :)