About Me

My photo
ツ myself ツhey u!this is my homepage so I have to say something about myself sometimes it is hard to introduce :) ✿i like to smile ✿i like to laugh ✿i like to friends ✿i like to be LOVE :)

✖ 8|12|11 , Jusco Perda ✖

hi , hai and hi again :)
hari ni hang out dekat JUSCO , PERDA :O
ouh emm jieee , ta sangka aku pegy sana haha~ *bagi aku lawak !
Bukannya apa , last dtg jusco nek bas pon masa form two skarang da form four
perghh jarak dua taon gak rr !
tapi haqi ni nak habaq my kat hang yang aku p sana hg taw dak ! *penang mali sat noh
yuhoooo , sambut bezday RaRaGilosMitchu bersama mereka . HAHA
nak taw sapa mereka ? just click here for more info*http://v-monstaxore.blogspot.com/search?updated-max=2011-12-09T01:31:00-08:00&max-results=1
_____________________________________________
p/s: malas nak menaip =.=' mood: sedih (nanty aku crita k )