About Me

My photo
ツ myself ツhey u!this is my homepage so I have to say something about myself sometimes it is hard to introduce :) ✿i like to smile ✿i like to laugh ✿i like to friends ✿i like to be LOVE :)

✖ Copy+Cat my Info ! ✖

hai , hai and hai again .
dalam dunia ni kita seharusnya menjadi diri sendiri dari meniru
okay bercerita ttg tajuk aku tu , COPY INFO !
bukan stakat info , GAMBAR pon nak FAKE  ~
mlampaui batas kan kan kan ?
but now nak crita bout' this :-
-
-
Antara soalan bodo & logik yang nak copy !

Q: hello , takkan nak copy tu pon ta bole !
A: ofcoz' la x bole  grrr... aku tembak kaw kang !

Q: eh , apasal ta bole , share share arkk !
A : ouh , spender aku kaw nak share dak ? :)

Q: ilmu kena la berkongsi .
A: aku tataw la pula info aku tu ilmu -.-'

Q : emm , sys 0r whatever you are , can I cedok sikit-2 info ~weee
A : cedok ka cekodok ? , hoho .  =.='

Q : hoi , aku copy hg myea info sebijik sedijik
A : wak luu , ak bg kau sbijik trajang :)

________________________________________________________
 Sebab tidak dibenarkan COPY ! .

 1- aku punya perah otak nak tulis senang lenang nak tiru. 
 2- taip punya taip sampai patah jari tup-2 ambek ta bagi taw. 
 3- dehh , nanty org ingat gua copy lu derhh ! 
 4- maaf saya ta suka org meniru saya ! hate that . 
 5- bla..bla..bla..blaa 
 6- pot pet pot pettt pett peettt ~ grr 
 7- ahh , kau pikir la sendiri mana bek mana buruk =='' 

_____________________________________________________

kesimpulannya ialah , aku ta kesah kalau nak tiru sikit - janji jangan bnyk *fahampaham la sendiri
aku tak mau ada sebaris ayat pon sama ! dapat taw nahas hang :)
derh , otak manusia akal ta sama kalau sama maknanya kita gila .
aku takmo jadi org gila >,<
uih , sabaq aku ada tahap ni da abeh level da dan aku dok menggila da la nieyh -



p/s: facebook ni ibarat kau masuk rumah org skali kau masok jagalah adab sopan .
tak kira la FB or whatever k~
tu pon nak kena aku ajaq kaaa huhh~