About Me

My photo
ツ myself ツhey u!this is my homepage so I have to say something about myself sometimes it is hard to introduce :) ✿i like to smile ✿i like to laugh ✿i like to friends ✿i like to be LOVE :)

✖ a CHANGE ? ✖

tak pena aku nak rasa atau nak ada impian rambut hitam 
sejak aku wana kan rambut aku MERAH ,
sehingga aku wana kan wana KUNING ,
dan aku tuka wana BROWN ,
dan akhirnya bertukar HITAM .

KENAPA AKU WARNA RAMBUT MERAH ?
sebab keadaan aku waktu tu penuh dengan 
dendam,
kebencian,
kehilangan,
dan zaman gelap aku bermula...
terlampau sedih klu aku ingat tapi terlampau sakit klu aku ta luahka
until I diy my lovely hair into red.
I know this is sound like a stupid person but that way make me better.

red hair!

KENAPA AKU WARNAKAN KUNING ?
ntah la , ta da sbb yg aku remembe that time aku nak buat highlight tapi....
ta rety  . LOL
angan2 jela en sampai aku satu pala wana kuning .

yellow hair!


WARNA BROWN ?
that time , my sys colour her hair.So , aku tumpang skaki dan setgn HAHA.
and that time juga aku makin better .
ta da masalah
ta da sakit hati
ta da pnyakit airmata kencing dan
ta da segalanya :)

brown hair!


KENAPA WARNA HITAM BALIK ?
rambut hitam adalah keinginan dari KERING saya .HAHA
He wanna see my hair totally black as a darkness.
I say "IMPOSSIBLE"
but
he turn it to "POSSIBLE" :)
13/11/2011 the magic began ~
Adam ajak pergi wana rambut kat kedai :O
OMG, even that time duit tak daa =..=''
I say "NO" and He say "YES"
aku pon ya kan je la haha.
rambut hitam yg berharga RM60 dan di salon kan di  S.P
di sponser oleh my ADAM 
lepas ni adam da bole tgk rambut syg yg itam belegam ni puas2.

thankyousMuhammadAdam !
sygneverforgetaboutthis !

black hair!

p/s: sekali sekala syg buat adam bahagia tak pa kan ?