About Me

My photo
ツ myself ツhey u!this is my homepage so I have to say something about myself sometimes it is hard to introduce :) ✿i like to smile ✿i like to laugh ✿i like to friends ✿i like to be LOVE :)

✖ Veronica Community Second Gathering ✖

♥ Veronica Community Second Gathering ♥
______________________________________

hai hai and hai again :)
nak bercerita tentang gath ke-2 Veronica yang berlangsung dengan jayanya
di Sunway Carnival Mall dekat Seberang Jaya ~weee
Bertemakan hitam + merah dan akhirnya aku malas nak menulis 
krrr,krrhhh ~

PICTURES !
 edit by me , jyeahh 
 we're the Veronican's Girl 
 Aaaaa :O nganga mulut sys Scha nak suap makan   
 potret Veronica :) 
 masa eyn xcdent :( padan muka; HAHA 
 yana + tiko :) 
 with my lovely adek *dy cantik oooOoo ^__^ 
 Veronican bersama DJ Ricky ;) 
 I'm with the siblings 
 Aaaaa , saya kuat wokk ! haha 
 eyn + wan :) 
 anish + tikoo 
 another anis haha with me :) 
 sys scha + natrah + me ! 
 moto sapa tah men bedai ja :P 
 with DJ Ricky * bajet hardcore 
 kami swet oOoo haha 
 natrah + faez 
 saya d blakang situ *itulah saya (Y)
best sgt gath ke-2 ni sebab XTVT last yang kami semua buat ialah KA-RO-KE ! 
haha , happening wokkk ;)

credit to :




more information at here -> blog yg update veronica 2nd gath :)


p/s : Veronica is my second family and I swear it true